In samenwerking met de knallende marketinggasten van &Gagement heb ik gedurende een jaar gewerkt aan het brand design, uitingen en elementen voor Racesquare. Dit is een bedrijf met meerdere vestigingen in Nederland, waar vrienden het tegen elkaar kunnen opnemen met high end racing simulators op een virtuele Formule-1 grid .

In deze periode heb ik de merkstijl uitgebouwd, gedefineerd en beschreven. Daarnaast heb ik concepten voor social media videos bedacht en ontwikkeld tot templates, print uitingen ontworpen, narrow casting videos gemaakt en foto’s bewerkt. Ook heb ik meegedacht over concepten en composities voor fotografie en de gemaakte beelden beoordeeld.

Ook via &Gagement, heb ik social media video’s gemaakt voor een promo campagne van McLaren | BetCity.

Video edit en motion graphics voor een social post ter promotie van een McLaren experience tour door Nederland. In de vrachtwagen konden bezoekers deelnemen aan een VR pitstop of racen op een high-end race simulator. De video is in verschillende varianten en formaten uitgewerkt voor de social kanalen. Met dank aan SolidPP voor de motion tracking op de rijdende vrachtwagen.

Verzameling van animaties die ik toegepast heb in verschillende uitingen.

Lock screen, te zien bij race simulators die niet in gebruik zijn.

B2b wikkelvouw folder, ter promotie van bedrijfsuitjes. Er zijn veel variaties op deze folder gemaakt: voor elke vestiging één maar ook varianten met andere thema’s en een b2c versie.

Placemat design, met de F1 jaarkalender, RBR funfacts en een quiz. Deze is in alle restaurants van Racesquare gebruikt.

Voor Racesquare heb ik veel verschillende social videos en templates voor videos gemaakt. Epische audio door Dave Albers.